2 Eylül 2013 Pazartesi

KIRMIZI KARIŞIK DESENLİ ELBİSEM

Bu elbisemi Burda dergisinin Mayıs 2013 sayısındaki retro modelden diktim.Tabi ben zayıf olduğum için kalıbında biraz değişiklikler yaptım.

Aslında dergideki modelde tam olarak dikişler,pervazlar net olarak gözükmüyor herhalde desenli kumaş olduğu için olabilir.

Benim değişikliklerim ;
1) Arkada pens yoktu 2 tane ekledim,
2) V yakası çok derin olunca onu biraz yukarıya çekerek kapattım,
3) Kol pervazlarını içine katlayarak diktim,
4) Ön ve arkada patları vardı onları iptal ettim,
5) Ön yakadadaki kurdeleyi papyon tarzında yaptım.

Benim  kumaşımda desenli olunca çok belli olmamış olabilir.Fotoğraflar çok düzgün değil kusura bakmayın...


                                                                           ÖN



ARKA



2 yorum:

  1. Beautiful dress!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you very much , of course..:)

      Sil