29 Kasım 2012 Perşembe

BURDA ARALIK + HOBİ (YARATICI FİKİRLER)

Bu ay merakla beklediğim sayıları aldım fakat özellikle hobiyi daha çok merak ediyordum ve biraz da olsa hüsrana uğradım şöyle ki sayının içerisinde yaklaşık toplam 15-16 sayfa tekrarı var ve sayfa sayıları karışmış bende burda nın kendi sitesinden e mail olarak böyle bir basım hatasının olduğunu ve daha önce böyle bişeyle  karşılaşmadığımı yazdım.Derginin tümünün basılı olduğu sayısını istedim gerçekten hemen geri döndüler ve adresimi istediler çok sevindim buradan bi kere daha teşekkür ediyorum tabi bende onlara elimdeki sayıyı göndericem en azından haberleri olmalı.Çünkü değiştirmek için gittiğimde diğer sayı içeriği de aynıydı.Her neyse en azından fotoğrafını paylaşayım sizlere...




fotoğraflar çok net değil kusura bakmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder