26 Ekim 2012 Cuma

AÇIKÖĞRETİM KAYIT MACERAM...


ve sonuç mükemmel sabahın 5 inde gittim bi ürkerek de olsa bi baktım gençler var hemen sordum sizde mi açıköğretim için geldiniz diye meğer onlarda bendenmiş yaklaşık 5-6 kişilerdi.Sabah soğuk olmasına rağmen çok hoş bi grup olduk ve umduğumdan çok daha iyi vakit geçirdik iyi ki gitmişim.Sabahın 5 i dediklerinde ben şaka falan sanmıştım meğer doğruymuş.Bir de o sırada karşı apartmandan teyzenin biri bize doğru seslenip "gençler kahve içmek isteyen var mı ? " diye sorunca keyfimize diyecek yoktu ..Kısacası kitaplarımı aldım zamanında işime yetişebildim.Asıl komik olan bir arkadaşımız sırada bizle kaç saat beklemesine rağmen kitap almaya gittiğinde şu an hiçbir kitabınız kalmamış dediklerinde çok güldük trajikomik bir durum :))Gerçi benim de 2 kitabım eksik de olsa sonuçta  mutluyum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder